måndag 7 februari 2011

KM i skidor 2011

Tävlings PM
Deltävling #1 i KM onsdagen 23 februari 2011

Teknik:
Längdskidor, klassisk teknik

Anmälan:
Sker genom mail till tävlingsledningen senast 16:e februari

Starttid:
19:00, Ågesta friluftsgård (klicka länken för karta, observera ändringen från Vidjavägen 1)

Resultatlistor:
Publiceras på föreningens blogg efter avslutad tävling

Dusch och ombyte:
Utförs på hemmaplan

Utrustning:
Pannlampa & sedvanlig skidutrustning. Meddela tävlingsledningen i samband med anmälan ifall du inte har/kan låna en pannlampa.

Vätskekontroller
Kommer att finnas längs med banan.

Banlängd:
28km, 2x(8+6km)

Banprofil:
Högsta punkt 64 möh, lägsta punkt 30möh, start på 41möh


(klicka på bilden fö
r större karta för större bild)

Väderprognos för morgondagen


Kontaktuppgifter tävlingsledningen

Andreas 0707464239
Fredrik 0708431018

[uppdaterat 2011-02-22, 21:21]

8 kommentarer:

Bidevind sa...

Pre-prolog: 9/2 19:00
Prolog: 16/2 19:00

Bidevind sa...

Anmäler mig själv också
//Fredrik

Andreas sa...

Anmäler mig

Bielke sa...

Proffsig inbjudan! Tyvärr kan jag inte den pga av Årsmöte i friidrottsklubben.

Jag har anmält mig till Bessemerloppet. Förhoppningsvis är det några som gör mig sällskap. Hör gärna av er för koordinering av transport.

Munther sa...

Munther anmäler sig till tävlingen. Kommer troligtvis till prologen oxå, men jag återkommer om det ... / L

Berra sa...

Jag är med, inkl extra batteri till pannlampan... :-)

/Niklas

Munther sa...

Tänkte komma på prologen imorgon. // Munther

Unknown sa...

anmälan till KM av Rickard Hedberg