lördag 5 juni 2010

Sthlm Marathon


STORT GRATTIS Peter, Krister, Gustav och Fredrik!

Denna gång upplevde jag själv Marathon från åskådarplats. Ganska härligt men lite avundsjuk blev man när Krister och Peter begav sig iväg till starten efter en snabblunch med pasta i N. Ängby i Bromma. Ännu mer avundsjuk blev jag deras väl genomförda lopp! Tanken slår mig ikväll att det kanske inte var min sista mara som genomfördes i Berlin 2004, även om jag sagt det förrut ...
Efter att studerat resultatslistan såg jag att även Gurra och Bergman lyckades ta sig runt med den äran! Bra kämpat grabbar! Ser fram mot många härliga inlägg från de tävlande!
// Munther

3 kommentarer:

limpan sa...

Starkt grabbar och grattis! Hur gick det för Rhedin och Bergman? Har inte sett nån rapport alls???

-Daniel

Gurra sa...

Rapport kommer. Jag gick ut i 3:15 tempo men kroknade rejält och lunkade supertrött i mål på 3:41 - jag som skulle under 3:30, men det får jag ta nästa gång!! Kul att fler Utbrytare stod på startlinjen och grattis till er!

Tack limpan för glada tillrop!

/Rhedin

Basso sa...

Tack för rapporten Lars och för bra stöd kring Sthlm Marathon. Jag återkommer med ett eget inlägg också.

/Krister "grymt nöjd" Bergström