fredag 18 juni 2010

KM Simning

Då är det snart dags för KM i simning. Försommaren har väl inte direkt inbjudit till någon hårdträning utomhus men jag kan rapportera att Rösjön just nu håller 19 grader. Prognosen framåt midsommar ser ju också väldigt bra ut.

Samling: 30/6, kl.18.30 vid Rösjöbadets parkering.

Start: ca 18.45

Banan: Samma som förra året. Vi simmar från bryggan på Täbysidan till bryggan på Danderydssidan, tillbaka och runda flotten, nytt varv. En snabbkoll på jogg.se säger nästan 1.100 m. Är det för kort kan vi samband med samlingen lägga till en vända till.

http://www.jogg.se/default.asp?sida=map&id=369173

Anmälan: Lägg in en "kommentar" att ni kommer så jag har lite koll vilka som ämnar dyka upp. Alternativt ett mail.

Dags att börja träna nu!

/Bielke

10 kommentarer:

Basso sa...

Jag kommer!

Johhny Weissmuller

Bidevind sa...

Kommer
//Bengt Baron

Niclas sa...

kommer

/Hundsim

Andreas sa...

Kommer självklart - bröstsim for the win...

Andreas sa...

Jag föreslår redan nu en längre sträcka - en 20-minuters tävling kan väl knappast vara en utbrytartävling?

Munther sa...

Jag kommer.
//Eric Moussambani

Munther sa...

Som ni minns från sommar OS 2000 i Sydney så har jag problem att simma några längre sträckor så jag tycker 1100 m åter alldeles tillräckligt. Att jag skulle klara det på 20 min är helt riskfritt. Är med säkerhet närmre den dubbla tiden om jag inte sjunker förstås ...
// Eric Moussambani

limpan sa...

Kommer (sist).

Berra sa...

Dyker upp! :-)

Chairman sa...

Kommer! /Thorpedo Bergman