torsdag 15 mars 2012

Anmälan till 30 mil i Trosa

Hej grabbar!

Det börjar bli dags att anmäla sig till den andra upplagan av träningslägret 30 mil i Trosa. Planen att köra ungefär samma upplägg som förra året, har ni tur så letar jag upp några nya vägavsnitt. Förra året var kanontrevligt och väldigt bra distansträning inför Vättern.

Datum: 4-6 Maj (treveckor senare än förra året)
Fredag 13:00, start från Vandrarhemmet Snipan i Trosa, vi kör ca 10 mil. Middag hos mig om vi inte är för många.
Lördag 9:00, vi kör ca 15 mil och lägger in både fika och lunch när vi är ute. När vi kommer
tillbaks blir det Bastu + badtunna samt middag ute. Söndag 9:00 Kortare runda på ca 5 mil och sedan rullar ni hemåt igen.

Kostnader: Boende 600 kr per 4-bäddsrum och natt Frukost 50 kr per pers och morgon. Middag fredag, självkostnadspris. Middag lördag, varmrätter från 100-150. Bastu+Badtunna, ca 100 kr per pers.

Tempo kommer hållas lugnt så att alla kan hänga med. Jag kommer bjuda in Utbrytargänget men även andra cyklister som ska vara med oss på Vätternrundan.

Anmälan här på bloggen eller på kristerkrokodil@gmail.com alt mobil 072-530 56 26.

Väl mött!

//Krister

6 kommentarer:

limpan sa...

Räkna med mig! Ev drar jag tidigt söndag morgon och kör Carreran på Ekerö som börjar kl. 10.00.

Men jag är på! Bli riktigt bra och kul!

Limpan

Bidevind sa...

Grymt uppstyrt återigen Krister. Tyvärr måste jag tacka nej även i år även fast jag behöver milen. Kungsholmen runt sätter käppar i hjulen

Peter Kaz sa...

Jag kör denna favorit i repris!
Har lite svårt att fötutse hur dags jag kan komma ifrån på fredagen men det får ge sig.

Peter

Basso sa...

Limpan: ev skulle vi kunna lägga Carreran som en option. Kommer dock ihåg att man var ganska seg i benen på söndagen.

limpan sa...

Krister, hur ser det ut med deltagandet?

Basso sa...

Anmälda är:
Krister Bergström
Peter Kazinczy
Daniel Lindberg
Robert Fuchs

Mer anmälningar vill vi ha!

/Krister