söndag 14 augusti 2011

Prolog + KM i Terräng löpning i Ursvik

Hej!

Prologen (gemensam löpning av tävlingsspåret) till Terräng KM i Ursvik gemomförs torsdagen den 8 september. Vi samlas vid starten i Ursvik kl 17.20. Banan blir som vanligt 15 km "Extremen". Själva tävlingen går av stapeln en vecka senare, den 15/8 med samling samma tid. För er som aldrig sprungit banan men som tänkt ställa upp på KM rekommenderas prologen starkt då det finns ett flertal ställen som är lätt att springa fel på ...
Anmäl er genom att svara med en kommentar till detta inlägg. Svara om ni tänkt delta på både prolog och KM eller bara KM.
/ Tävlingsledare, Lars Munther

11 kommentarer:

Bidevind sa...

Anmäler mig till prolog och KM

Basso sa...

Hej Lars, anmäler mig till både KM & Prolog!

/Krister

Tomas sa...

Anmäler mig till prolog och KM.

Chairman sa...

Anmäler mig till KM, förmodligen skippar jag prologen, då jag inte känner mig lika stark och sugen på att springa med bara två vilodagar från ö till ö //fredrik

limpan sa...

Kommer på KM, lämnar Prologen öppen tills vidare...

Bielke sa...

Jag anmäler mig till KM och skall även försöka hinna med prologen.

Munther sa...

Börjar närma sig prologen ...
Anmälda till prolog är:
Lars
Bidevind
Tomas
Bielke

Osäkra:
Limpan

Tackat nej till prolog men ja till KM:
Bergman
Bergström

Hoppas på fler anmälningar!

Berra sa...

Anmäler mig till KM, men skippar prologen.

/Niklas

Bielke sa...

Tyvärr blir det ingen prolog för mig.

Munther sa...

Även Peter K är numer anmäld. / L

Jonas R sa...

Anmäler mig till KM