fredag 8 februari 2013

Inbjudan KM-tävling 1 2013: Skidor CT 28km

Utbrytare!

Snart är det äntligen dags för årets första KM tävling. Den kommer att hållas på Ågesta GK och bansträckningen är 2 varv om (8km golfbana + 6km el-ljusspår) förutsatt att förhållandena tillåter det. Eventuellt kan golfbanan komma att kortas strax innan saxbacken och bansträckningen blir i sådana fall ca 1km kortare totalt.

Prolog kommer att hållas onsdag 13/2, start 19:00
KM skidor startar 19:00 den 20/2

Medtag pannlampa.

Kontakta tävlingsledningen (070-8431018) för eventuella frågor

Anmälan görs genom kommentar på bloggen eller via e-mail till tävlingsledningen.

Väl mött
/Bidevind

16 kommentarer:

Jonas R sa...

Jag kommer på både prolog och KM.

Munther sa...

Kommer på km, men tyvärr ej prolog.
/ munther

Basso sa...

Kommer på KM men kommer inte till Prologen.
/Krister

Bielke sa...

Kommer inte på prologen. Jag hoppas och tror på KM.

/Bielke

Andreas sa...

Kommer på båda

Bidevind sa...

Stukade foten igår så jag kan tyvärr inte delta på prologen ikväll. Jonas och Andreas - ni får synka ihop er ang kvällen.

Jonas R sa...

Är det extrapoäng för att vara med på prologen?

Eller ska vi två som kör bara glädja oss åt att chansena för hög placering ökar iom att vi tränar hårdare? :)

Bidevind sa...

Extraträning

Berra sa...

Skulle gärna köra KM, men det är yngsta dotterns födelsedag...får se om det går att lösa. /Niklas

Bidevind sa...

Jag får det till sex deltagare på KM;
Jonas R
Munther
Bergström
Bielke
Andreas
Bidevind

Testade spåren i söndags och de var i utmärkt skick. Imponerande arbete som spårpatrullen gör. Kommer nog vara klister som gäller ifall ni inte kör ruggat

Vi ses på onsdag

Peter Kaz sa...

Räkna in mig på KM Cup skidor. Ruggat har jag aldrig provat, hur går det till?

limpan sa...

Räkna med mig på KM på onsdag!

Chairman sa...

Räkna med mig på KM... Jag räknar med att vara med på start... för visst har vi show-up points... även om man inte står hela distansen // fb

Unknown sa...

Ok, jag har faktiskt åkt över 3 mil längdskidor totalt i år, så jag har ingen ursäkt till att inte ställa upp. Så jag kommer på onsdag om inget oväntat händer.

Tomas sa...

Är lite halvrisig, men om det inte blir värre imorgon så kommer jag...

Munther sa...

Var är starten? / Munther