söndag 1 maj 2011

KM i landsvägscykel

Hej alla utbrytare!

KM blir som planerat onsdag 18 maj med samling 18:00 på parkeringen vid Vallentuna Golfklubb och start 18:30.

Prolog, onsdag 11 maj, samma tider som KM. FÖRANMÄLAN, vi rullar när alla föranmälda kommit. PER BIELKE håller i prologen så kopiera honom på er anmälen, jag är nämligen på tjänsteresa hela den veckan.

Hoppas ni längtar efter ett KM i god kamratlig anda, det vill säga alla vill vinna.

Det är samma bana som för två år sedan. Staten är vid Vallentuna GK. Jag har mailat karta till "utbrytarna-alla-medlemmar@googlegroups.com"

/Peter

7 kommentarer:

Andreas sa...

Ingen prolog för min del pga förkylning

Bidevind sa...

Anmäler mig till tävling, kan inte delta på prolog
//Bidevind

Basso sa...

Hej Peter & resten av Utbrytarg-gänget. Jag kommer tyvärr inte vara med på KM pga en familjegrej och skippar därmed prologen också. Stort lycka till nästa onsdag, lvg-tävlinegn är ju årets roligaste. Hoppas få höra om några sköna, vilda utbrytningar och inte något feg-lir......
/Krister

Chairman sa...

Tjohoj! Jag kommer idag med ny pumpat... Tyvärr tycks det tona upp strul inför tävlingen nästa vecka vilket gör att min medverkan inte är givet... dock ryktas det från styrelsen att man numer delar ut generöst med poäng för dom som dyker upp på prologen... :-) så det kanske ordnar sig ändå. /bergman

Chairman sa...

Hej! Måste tyvärr meddela att jag har fått en aktivitets krock och måste prioritera sonens viktiga innebandy match, där jag också är ledare. Lycka till, det svider att inte kunna vara med på den roligaste tävlingen i KM-serien. Väntar med spänning på race-rapporten i bloggen. /bergman

Unknown sa...

Hej
Som ny i utbrytarna ämnar jag delta i kvällens landsvägsrace. Kommer med min hybrid och har ingen aning om vad prolog är.

Vi ses 1800 i kväll

Ulf Lindén

Unknown sa...

Tjena Grabbar, Tyvärr såg jag bara bakdelarna av er under de första hundra metrarna i gårdagens tävling. Låg sen och plöjde i egen regi resten av loppet. Och fel runda blev det defintivt. Mätte upp rundan till 4.2 på cykla.se. Men en härlig kväll var det.

Uffe