torsdag 6 maj 2010

KM i Cykel den 18 maj! Prolog den 11 maj!



Team!



Snart har det blivit dags för årets andra deltävling i Le Barodeur 2010, nämligen KM på Cykel. Årets upplaga går av stapeln tisdagen den 18 maj på natursköna Ekerö. Starten går kl. 18.30, Sharp!

Prologen, för de som vill känna på banan och naturen går tisdagen innan den 11 maj. Prologen kör vi preliminärt med start ca kl. 19.00.

Banan är samma som Carrera Vårklassiker dvs en 28km slinga. Vi kör denna 2 varv + ett mastervarv på 6km. KMs totala bansträckning blir således 62km!

Start och mål på samma ställe, vid Färentuna Kyrka på Färingsö, se kartskiss ovan.

Anmälan nedan på hemsidan, så vi vet hur många som dyker upp. Hoppas på nästan fullt hus (om det nu är någon som är inne och läser på sidan;-))

Med hopp om en trevlig tävlingsdag. Må bäste man vinna!

Tävlingsledare Vino & Bäckstedt

5 kommentarer:

Bidevind sa...

Anmäld.

Ser ut att bli en kul bana.

Basso sa...

Strålande Limpan & Vino! Givetvis anmäler jag mig till både Prolog och KM.

Utgår från att vi träffas vid Färentuna kyrka innan vi drar ut på rundan?

/Krister

Munther sa...

Anmäler mig! Hoppar dock Kungsholmen runt imorgon. Kommer även på Prologen på tisdag. // Munther

Chairman sa...

Gents, strålande inbjudan. jag är på. Sporrad av Gustav Larssons fina insats på Prologen i Girot lördags så kommer jag på den också. Såg också att Vinokourov är tillbaka på Girot, skall bli intressant att se om vår Vino är tillbaks i gammal god cykelform. Förresten, var den någon som såg krascher på etapp i 2 igår... hua //bergman

Andreas sa...

Härligt!

Ingen prolog för min del men kommer på KM.