onsdag 4 februari 2015

Jörgen Russing



















Namn; Jörgen Russing
Född; 1978
Längd; 193cm
Vikt; 90-95kg, beroende på årstid

Bakgrund inom idrott;
Mångsysslare i unga år inom bland annat basket, längdskidor, pingis, tennis, brottning, handboll men fotboll var den primära idrotten upp till övre tonåren.

Hade sedan några års uppehåll med träning men har kommit igång så smått de senaste åren.
Hakade på övriga klubbmedlemmarnas IronManhets under 2014 och klarade av Kalmar IM utan större skador. Insåg dock att det behövs många timmar för att kapa någon timme eller två.

Meriter; inga värda att nämna i detta sammanhang förutom att jag tog mig runt Kalmar IM 2014.

Mål 2015:
Planen var att gå sub40min på 10km och det får jag försöka gå för även om jag redan nu i februari är rätt tveksam...
Det primära målet för året är att försöka klara tre träningspass i snitt per vecka.

Nästa sportpryl att köpa;
Löpstegsmätare till min Polar V800.
0 nya

Inga kommentarer: