lördag 4 december 2010

Detroniserad

Hej alla utbrytare!
Tack för ett trevligt årsmöte på Helsingborg igår kväll. Grattis till Kim som vann KM cup och nu får njuta av den eleganta glaspokalen i ett helt år. Eftersom jag redan saknar pokalen så började jag dagen med att skidpass i Enstaspåret. Den del av milspåret som enbart har grön markering är i hyfsat bra skick, resten är kass. Fann att det var rejält jobbigt att ta sig runt ens en ynka mil. Kanske berodde det på att jag körde på vallan som satt kvar från förra vintern, lägga tid på vallning inför träning är inte riktigt min grej, träningseffekten ökar ju inte av bra valla men det blir mindre tid till träning.
Resultatet då? Jag har ju både sprungit (tagit i max) och joggat spåret under hösten så jag har tack vara Garmin lite att jämföra med.
Löpning 44:51 medelpuls 173
Jogging 50:26 medelpuls 155
Skidor 53:01 medelpuls 174 (maxpuls under turen låg på 188 i toppen på långa uppförbacken)
/Revanschsugen Peter

Inga kommentarer: