söndag 12 april 2009

Limpans Tävlingskalender...

... tänkte dela med mig av min preliminära tävlingskalender... om nån är intresserad...

Får se om man hinner träna nåt emellan...


Datum Lopp Plats Gren Distans

18-apr Kvarnloppet Jakobsberg Löpning 10km
26-apr Väsby Duat. Väsby Duathlon 5-20-2,5km
01-maj DanderydsloppetDanderyd Löpning 10km
03-maj Kvantumloppet Huddinge Löpning 10km
17-maj Carrera Vår Ekerö Cykling 90km
19-maj Milspåret Djurgårn Löpning 10km
21-maj Tolvanloppet Bromma Löpning 12km
24-maj Roslagsvåren Väsby Cykling 135km
03-jun Sommarterr Vallentuna Löpning 12km
12-jun Vättern Motala Cykling 300km
12-jul Vansbro Vansbro Simning 3km

18-jul Hornsjön Runt Öland Löpning 10,8km
15-aug Helsingfors Marathon Löpning 42,2km
22-aug Midnattsloppet Göteborg Löpning 10km
29-aug FinnmarksturenLudvika MTB 112km
13-sep Sundbybergs Ursvik Löpning 15km
19-sep Mälarömilen Ekerö Löpning 10km
26-sep LidingöloppetLidingö Löpning 30km

3 kommentarer:

Basso sa...

Nej nu får vi se till att lägga lite kommentarer till storbloggaren Limpan. Till att börja med så ser jag inte att du har lagt med KM-tävlingarna i din planering men det kanske man inte ska ta notis om. Själv kommer jag köra Göteborgsvarvet 16 Maj och Halvvättern 7:e Juni. Sen har jag några tävlingar som inte är definitiva bl a Roslagsvåren och Cykelcity Grand Fondo. Till hösten står Lidingöloppet klart.

Peter Kaz sa...

Det tävlingsprogrammet är väl ändå lite väl ambitöst. Du är väl inte 40 ännu? /Peter

Chairman sa...

limpan, man blir så otillräcklig i ditt sällskap... är trots allt glad att jag lyckades hänga hyfsta på kvantumloppet och att man fick in en meriterande seger över robinsson jarmo... /fb