torsdag 8 oktober 2009

KM i MTB

Utbrytare!

Det är dags för sista deltävligen i Barodeur 2009. Vi kommer köra 30km MTB i Lidingöloppspåret.

Mitt förslag är att vi genomför detta en helgdag, främst pga av att mörkret faller tidigt. OM vi dessutom kör tidigt inbillar jag mig att vi slipper "objudna" gäster under vägen.

Förslag på tider och datum:

Lördag 31/10 kl. 9.00
Söndag 1/11 kl. 9.00
Lördag 8/11 kl. 9.00
Söndag 8/11 kl. 9.00

Vänligen anmäl er och svara vilka datum ni kan, så spikar vi utifrån flest deltagare.

Känns det OK med alla?

6 kommentarer:

Bidevind sa...

Kan söndag 8/11
//Fredrik

Basso sa...

Första helgen funkar fint, andra helgen kör jag helst lördag med tanke på att jag tänker fira födelsedag på Lördag kväll den 7:e.

Enklast är förståss om du kan boka ett datum där inte Bergman, Kazinczy och Bidevind kan vara med :-)

Chairman sa...

Jag kan 31/10 och 1/11 efterföljande helg, går ickee!!/fb

Munther sa...

Hej!

Jag kan följande datum:
Söndag 1/11
Lördag 7/11
Söndag 8/11
men INTE
Lördag 31/10

/ Lars

Peter Kaz sa...

Jag kan alla 4 datumen. Så som det ser ut nu i alla fall.
/MTB Peter

Berra sa...

Tyvärr, ser inte ut att få in något mer KM i kalendern. Jag får spara mig till banketten... :-)

//Niklas