måndag 6 september 2010

Terräng KM

Hej!
Nu är det dags för nästa deltävling, terräng KM, som går av stapeln torsdagen den 16 sept med START kl 18.00. Banan är samma som förra året, d.v.s "Extreme 15" i Ursvik. Vi samlas en kvart innan så hinner vi med lite "syksnack" innan starten går.

Vill även i år rekommendera, framför allt er som inte sprungit banan förrut, men även alla andra, att delta på prologen som går av stapeln nu på torsdag den 9:e, kl 17.30.

Anmäl er till mig senast onsdagen den 15/9 om ni vill vara med på KM-tävlingen. (Lättast genom att svara på inlägget, annars är mailen lars.munther@gmail.com.) Ingen deadline för anmälan till prologen men säg gärna till före tors lunch så vet jag hur många vi blir.

Väl mött!

/ Munther

6 kommentarer:

Basso sa...

Kommer definitivt vara med på KM, återkommer om prologen!

Krister

Munther sa...

Bielke är med på prologen imorgon. Kom igen med fler anmälningar grabbar! // Lars

Bidevind sa...

Ingen prolog för min del, avvaktande preliminärt ja för KM

//Bidevind
som precis har avslutat en behandling för mina höftproblen. Resultatet är lovande, även fast höften inte testats skarpt ännu. Kan dock gå en km nu utan att börja halta...alltid något

Munther sa...

Ytterligare en anmäld. Totalledaren, Kim är självklart med på KM. //Munther

Basso sa...

Tack för en trevlig tur igår kväll Bielke och Lars. Ser fram mot en ny tur nästa vecka.

Bielke, hur gick det med foten? Hoppas att det inte blev något bestående problem.

/Krister

Bielke sa...

Tack, själva. Det var trevligt så länge det varade. Det är fortfarande lite svullet och stelt men jag tror dock att jag skall kunna ställa upp i KM.